Сo je to PPC Kampaň — Reklama?

Jednou ze služeb poskytovaných společností Inteligentní SEO, je rozmístění kontextové reklamy na internetu.  Co je PPC? Co to je vlastně kontext?  Jedná se o zvláštní druh reklamy, která se ukazuje pouze uživatelům, kteří projevili zájem o produkt nabízený v reklamě.  Reklamy mohou být umístěny vedle výsledků vyhledávání i na partnerských stránkách.

Kontextová reklama má řadu výhod:

• úsporu prostředků

• reklamu vidí cílová skupina

• reklamní kampaň je zahájena během jednoho dne

• možnost statistik:

- množství kliknutí

- množství přechodů přes reklamu na stránky

- počet zájemců

Hlavní výhodou kontextové reklamy  je operativnost.  Komplexní kontextová reklama předpokládá  výběr klíčových slov, stanovení ceny za kliknutí, vypracování definice CPC, rozpracování reklamních textů a zpracování cílové stránky.

Jednou z možností kontextové reklamy je PPC ( «platba za kliknutí» — Pay Per Click).  Její hlavní výhodou pro inzerenta je, že za reklamu platí pouze tehdy, když se uživatel dostane na stránky přes reklamní odkaz.  Správa PPC vám umožňuje sledovat, kdo přijde na stránku, z jaké země, kolik stránek si prohlíží.  Díky systému sledování lze zjistit, jak efektivní jsou pro reklamní kampaň vybraná klíčová slova a který vyhledávač přináší nejlepší výsledky.