Analýza klíčových slov Google

Analýza klíčových slov je důležitým faktorem pro podporu webových stránek či on-line službu, neboť do značné míry určuje účinnost reklamy a výsledek optimalizace stránek.

Klíčová slova jsou zásadním momentem při budování internetových stránek. Proto je třeba před vytvořením vlastního textového obsahu určit, jaká slova a fráze jsou na dané téma nejčastěji do vyhledávačů zadávány.

Výběr klíčových slov je možné provádět samostatně nebo za pomoci speciálních nástrojů, které zanalyzují obsah Vašeho webu a stanoví relevantní dotazy internetových vyhledávačů.

Jedním z takových nástrojů pro výběr klíčových slov je i ten, který poskytuje společnost Google. Prostřednictvím služby AdWords má inzerent možnost vybírat pro svoji reklamu ze seznamu požadovaných klíčových slov.

Klíčová slova prostřednictvím nástroje Google mohou být vybírána dvěma způsoby:
• prostřednictvím webové stránky: obsah těchto stránek je kontrolován a jsou zjišťována odpovídající hledaná slova;
• prostřednictvím popisných slov a frází: výběr z nejčastěji používaných klíčových slov a frází v Googlu na relevantní témata pro daného inzerenta.

Podobný nástroj je i u společnosti Seznam.cz – sklik.cz